شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17 پنجشنبه 8:30 تا 14

: انتخاب زبان Fa / En

آدرس:

تهران، سعادت آباد، خیابان گل آرا، خیابان ارغوان، پلاک 107، واحد 2

تلفن:

سیستم کنترل تردد

@title

سیستم کنترل تردد هوشمند

سیستم کنترل تردد پارکینگ یکی از تجهیزات مهم برای ساختمان هاست. خصوصا ساختمان های پر تردد با استفاده از این سیستم عملکرد بهتری را رقم می زنند. سیستم کنترل تردد پارکینگ مجموعه ای از نرم افزار و دستگاه ها را در بر می گیرد.

این سیستم ها به افزایش ارزش ساختمان و درآمد شما کمک می کنند. به طور کلی شرکت های تولید کننده دستگاه های هوشمند دستگاه های زیادی را برای کنترل تردد تولید کرده اند.

یکی از این دستگاه ها قفل و درب هوشمند است. این درب ها به وسیله بلوتوث و گوشی های هوشمند قابل کنترل هستند. امنیت ساختمان با استفاده از این سیستم ها تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

علاوه بر آن کنترل درب یا تردد بسیار راحت تر خواهد بود. برای اینکه با این سیستم ها بیشتر آشنا شوید، درباره دستگاه های کنترل تردد، مزایای آن ها، معرفی دستگاه کنترل تردد برای پارکینگ و در نهایت درب های هوشمند صحبت می کنیم.


سیستم کنترل تردد چیست؟

با افزایش امکانات و سیستم های هوشمند، استفاده از سیستم کنترل تردد رایج شده است. قفل و کلید های سنتی برای شما مشکلاتی ایجاد می کنند. سیستم کنترل تردد هوشمند این مشکلات را ندارد.

علاوه بر آن با استفاده از این سیستم هوشمند دسترسی به داخل ساختمان بسیار راحت خواهد بود. سیستم کنترل تردد هوشمند شامل سخت افزار و نرم افزار هایی است که برای کنترل ورود و خروج شما طراحی شده است.

برای دسترسی پیدا کردن و استفاده از سیستم کنترل تردد هوشمند باید از کد، کارت یا اپلیکیشن استفاده کنید. بسیاری از ساختمان ها از این سیستم کنترل تردد استفاده می کنند.

با استفاده از سیستم کنترل تردد می توانید ورود و خروج افراد را کنترل کنید یا اجازه ورود به افراد خاصی را بدهید. یکی از مهم ترین ویژگی های سیستم کنترل تردد امکان کنترل از راه دور است.


مزایای استفاده از سیستم کنترل تردد

یکی از سوال هایی که پیش می آید این است که چرا باید از سیستم کنترل تردد هوشمند استفاده کنید؟ استفاده از این سیستم کنترل تردد هوشمند مزایای قابل توجهی برای شما دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

امنیت برای یک ساختمان اهمیت زیادی دارد. از همین رو تولید کنندگان سیستم کنترل تردد این فاکتور را در طراحی سیستم قرار داده اند. در روش های سنتی و رایج باز و بسته کردن درب، خطرات امنیتی زیادی وجود دارد.

با نصب سیستم کنترل تردد هوشمند می توانید روش ها و کلید های سنتی را کنار بگذارید. مهمانان و کاربران ساختمان می توانند به نرم افزار و سیستم کنترل تردد به آن دسترسی داشته باشند. به طور کلی سیستم کنترل تردد می تواند امنیت شما را تا حد زیادی افزایش دهد.


درب هوشمند

در بسیاری از ساختمان ها مثل هتل ها به یک سیستم کنترل تردد هوشمند نیاز است. سیستم کنترل تردد هوشمند یک تصویر مدرن و شیک از ساختمان می سازد. علاوه بر آن مهمانان و ساکنین احساس بهتری در چنین ساختمانی دارند.

در صورتی که سیستم کنترل تردد مورد نظر را برای یک جای عمومی استفاده کنید، ارزش خدماتی که می دهید افزایش پیدا می کند. در واقع سیستم هایی مثل درب هوشمند باعث مدرن تر شدن و مرفه تر شدن ساختمان می شوند.

با استفاده از سیستم هایی مثل درب هوشمند می توانید درآمد خود را افزایش دهید. علاوه بر آن اگر قصد فروش ساختمان را داشته باشید، می توانید آن را با قیمت بیشتری بفروشید.


سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ

سیستم ها و قفل های رایج و سنتی به نگهداری و تعمیرات زیادی نیاز دارند. در طول استفاده از قفل های سنتی باید به صورت مرتب برای تعمیرات و تعویضات آن هزینه کنید. سیستم هایی مثل سیستم کنترل تردد پارکینگ هزینه های جاری شما را کاهش می دهند و نیازی به تعمیرات مرتب ندارند.

پارکینگ یکی از بخش های پر تردد و مهم ساختمان است. این بخش از ساختمان با تجهیزاتی مثل سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ قابل کنترل است. بسیاری از ساختمان های تجاری و عمومی بزرگ به سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ نیاز دارند.

سیستم کنترل تردد پارکینگ مزایای زیادی برای مردم و مالکان ساختمان دارد. در واقع با استفاده از یک سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ تا حد زیادی در زمان صرفه جویی می شود.

شما می توانید سیستم کنترل تردد پارکینگ را با کمک یک نیروی انسانی یا به صورت کاملا هوشمند راه اندازی کنید. سیستم کنترل تردد پارکینگ مشکلات سیستم کنترل سنتی را برطرف کرده است.

این نکته وجود دارد که طراحی های سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ متنوع است. در برخی از مدل های سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ می توانید آن را از راه دور کنترل کنید.

در غیر این صورت امکان وارد کردن کد های شخصی در سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ وجود دارد. استفاده از نرم افزار موبایل های هوشمند راه رایج دیگری برای استفاده از سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ است.

با استفاده از سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ می توانید همه ورود و خروج ها را کنترل و بررسی کنید. به یاد داشته باشید که سیستم کنترل تردد پارکینگ دستگاه های زیادی را در بر می گیرد. هر یک از این دستگاه های سیستم کنترل تردد پارکینگ به شکلی برای کنترل به شما کمک می کنند.


سیستم کنترل تردد پارکینگ

پس از معرفی سیستم کنترل تردد پارکینگ باید به یکی از محصولات مدرن دیگر یعنی درب هوشمند بپردازیم. درب هوشمند قفل هایی الکترومکانیکی دارد که با کد طراحی و ساخته شده اند.

برای کار کردن با این کد ها باید آن ها به دستگاه تلفن هوشمند وصل کنید. استفاده از اثر انگشت و تلفن همراه برای باز و بسته کردن درب، دو راه رایج در طراحی درب هوشمند است.

با این اوصاف برای استفاده از درب هوشمند به کلید های سنتی و معمولی نیازی ندارید. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که درب هوشمند دارد، قفل خودکار است. در صورتی که زمان مشخصی بگذرد، درب هوشمند به صورت خودکار قفل می شود. این ویژگی باعث افزایش امنیت در ساختمان می شود.