شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17 پنجشنبه 8:30 تا 14

: انتخاب زبان Fa / En

آدرس:

تهران، سعادت آباد، خیابان گل آرا، خیابان ارغوان، پلاک 107، واحد 2

تلفن:

جک پارکینگی سیماران

@title


جک پارکینگی سیماران

جک پارکینگی سیماران یکی از لوازم ضروری برای تجهیز پارکینگ شماست. انواع جک پارکینگی سیماران در مدل های مختلفی تولید شده اند تا به تناسب نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. علاوه بر آن قیمت جک پارکینگی سیماران هم تنوع زیادی دارد.

انواع جک پارکینگی سیماران معمولا در مدل های بی صدا تولید می شوند و مزاحمتی از این جهت ندارند. اگر قصد تجهیز پارکینگ یا تعویض جک پارکینگ را دارید، این مقاله برای شماست.

در ادامه درباره ماهیت جک پارکینگ، دلایل اهمیت استفاده از آن، نحوه استفاده و نصب جک و در آخر نشانه های نیاز به تعویض جک پارکینگی صحبت می کنیم.


جک های پارکینگی سیماران

برای اینکه جک های پارکینگی سیماران به درستی و در جای مناسبی نصب شوند، باید 2 نقطه را مشخص کنید. یکی از این نقطه ها روی دیوار یا چارچوب است و نقطه دیگر روی درب قرار می گیرد.

برای نصب در قدم اول باید درب ها را کاملا ببندید و جک های پارکینگی سیماران را کاملا باز کنید. پس از قرار دادن تکیه گاه ها در جای درست، باید پیچ ها را ببندید. محل تکیه گاه ها را روی چارچوب و درب با استفاده از جوش فلز محکم کنید.

شرکت سیماران از بهترین تولید کنندگان لوازم صنعتی در ایران است. این شرکت محصولات مختلفی از جمله جک های پارکینگی سیماران را تولید می کند. انواع جک پارکینگی سیماران برای استفاده در درب های پارکینگ خانه، شرکت، ویلا و... ساخته شده اند.

استفاده از آن ها باز و بسته کردن درب را راحت می کند و ایمنی محل را فراهم می کند. جک های پارکینگی سیماران با کیفیت بالا و در مدل های مختلفی تولید می شوند.

هر یک از آن ها دارای ویژگی و قابلیت های متفاوتی است که تردد را برای شما راحت می کند. جک های پارکینگی سیماران در پشت درب ورودی قرار می گیرد و با استفاده از برق باز و بسته می شود. جک های پارکینگی سیماران در شکل های مختلف و برای درب های متفاوتی استفاده می شوند.


چرا به یک جک پارکینگی سیماران نیاز دارید؟

جک پارکینگی در شمایل یک جعبه کوچک پشت درب یا بالای آن نصب می شود. وقتی دکمه ریموت زده می شود، سیگنالی به آن فرستاده می شود و فرمان باز شدن درب به آن داده می شود.

انواع جک پارکینگی سیماران به 3 دسته اصلی تقسیم شده اند. با این حال همه آن ها وظیفه باز و بسته کردن درب پارکینگ را بر عهده دارند. با وجود انواع جک پارکینگی سیماران بیرون رفتن از پارکینگ یا ورود به آن در کوتاه ترین زمان و راحت ترین شکل ممکن انجام می شود. با این حال، راحتی تنها مزیت استفاده از جک پارکینگی نیست.

  • امنیت

یک جک پارکینگی دارای یک کد منحصر به فرد است. به این ترتیب هیچ کس جز شما نمی تواند به گاراژ دسترسی داشته باشد. برخی از انواع جک ها قابلیت غیر فعال کردن را دارند.

در این حالت برای مدت زمان مشخصی که از خانه دور هستید، درب به هیچ عنوان باز نمی شود. با این وجود می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ کس نمی تواند درب پارکینگ شما را باز کند.

اگر از جمله افراد فراموشکار هستید، خبر خوش این که برخی از انواع جک پارکینگی سیماران پس از خروج شما، درب را می بندد. با چنین جکی نیازی به نگرانی درباره امنیت اسباب و وسایل در خانه نیست.

  • نور پردازی

بعضی از پارکینگ ها سربسته یا در زیر ساختمان هستند. پارکینگ ها معمولا با انواع لوازم پر شده اند. برای اینکه با یکی از این لوازم برخورد نداشته باشید، باید بتوانید همه جا را خوب ببینید.

بیشتر جک های پارکینگی دارای یک چراغ برای روشن کردن فضای اطراف هستند. با اینکه این ویژگی نمی تواند دلیل اصلی برای خرید یک درب بازکن باشد ولی مزیت خوبی به حساب می آید.

  • مصرف انرژی کم

لوازم بسیاری در خانه وجود دارند که برق زیادی مصرف می کنند. با افزودن یک وسیله کم مصرف می توانید در کاهش هزینه های قبوض برق اقدام کنید. یک جک پارکینگی برق کمی مصرف می کند.

جک پارکینگی علاوه بر راحتی، راه حلی عالی و مقرون به صرفه است که ایمنی پارکینگ و خانه شما را فراهم می کند.


انواع جک پارکینگی سیماران

همانطور که گفتیم شرکت سیماران به تولید محصولات صنعتی مختلفی می پردازد. قیمت جک پارکینگی سیماران در طیف های مختلف و برای بودجه های مختلفی تنظیم شده است. در ادامه می توانید با انواع جک های پارکینگی آن آشنا شوید.


درب باز کن فراز 4S

انواع جک پارکینگی سیماران پارکینگی از محبوب ترین محصولات شرکت سیماران است. استفاده از آن برای درب های تک لنگه یا 2 لنگه امکان پذیر است. برای استفاده از آن باید طول و وزن هر لنگه درب را در نظر داشته باشید.

طول هر لنگه درب، باید حداکثر 2.75 و وزن هر یک از آن ها باید حداکثر 280 کیلوگرم باشد. انواع جک پارکینگی سیماران با استفاده از ریموت قابل کنترل شدن است و از راه دور سیگنال های کنترل را ارسال می کند.

اگر پارکینگ شما در نزدیکی اتاق خواب است یا به هر دلیل نمی خواهید جک، آلودگی صوتی ایجاد کند، انواع جک پارکینگی سیماران برای شماست؛ زیرا کاملا بی صدا و یکنواخت حرکت می کند.


درب باز کن بازویی ACE

درب باز کن بازویی ACE از جدیدترین جک های پارکینگی سیماران به حساب می آید. در صورتی که طول هر لنگه درب پارکینگ شما تا 3 متر است، انواع جک پارکینگی سیماران بازویی را به شما پیشنهاد می کنیم.

قدرت موتور این دستگاه 300 وات است که عالی به نظر می رسد. از تجهیزات جانبی این درب باز کن، می توانیم به مرکز کنترلر، ریموت، فلاشر و فتوسل اشاره کنیم. حرکت انواع جک پارکینگی سیماران هم کاملا بی صدا، بدون ضربه و یکنواخت است.


درب باز کن ریلی Faraz 2000

یکی از انواع جک پارکینگی سیماران که در مدل ریلی تولید می شود، Faraz 2000 نام دارد. این جک هم از جدید ترین محصولات این شرکت محسوب می شود. جک مورد نظر با قدرت موتور 660 وات توان باز و بسته کردن درب ها با حداکثر وزن 2000 کیلوگرم را دارد.

استفاده از آن در درب های صنعتی یا ساختمان های با درب بزرگ رایج است. چراغی که به همراه این دستگاه بر روی درب نصب می شود، فضای درون پارکینگ را برای شما روشن می کند تا بتوانید به طور واضح همه جا را ببینید.

حجم این دستگاه بسیار کم است و با صدای کمی که دارد برای شما یا دیگر همسایه ها مزاحمت ایجاد نمی کند. در ضمن این درب باز کن به قفل برقی هم نیازی ندارد.


درب باز کن زیر سقفی Libra Plus

یکی دیگر از انواع مدل جک های پارکینگی سیماران، از نوع زیر سقفی است. این جک یک لامپ سرخود 220 وات دارد که فضای درون پارکینگ را روشن می کند. این دستگاه در صورت برخورد با اجسام یا موانع دچار آسیب نمی شود.

یک سیستم خلاص کن برای این جک پارکینگی طراحی شده است. این سیستم در مواقعی که برق قطع می شود یا کنترل الکترونیکی آن از کار می افتد، استفاده از درب پارکینگ را مختل نمی کند.

با نصب این جک، درب در حدودا 17 ثانیه باز یا بسته می شود. اگر قصد استفاده و نصب این جک را دارید، باید وزن درب را انداره گیری کنید. حداکثر وزن درب شما باید 100 کیلوگرم باشد.


  • زمان تعویض جک پارکینگی

هر یک از جک های پارکینگی سیماران به طور متوسط 15 تا 20 سال عمر می کنند. در صورتی که مراقبت و نگهداری از آن به خوبی صورت بگیرد، این زمان بیشتر هم خواهد شد.

اگر جک پارکینگ شما مستهلک شده است، در تعویض آن شک نکنید. در ادامه نکاتی وجود دارد که در صورت بروز این مشکلات باید جک پارکینگ را تعویض کنید.

  • عملکرد نا منظم

واضح‌ترین نشانه ای که شما را از نیاز به تعویض آگاه می کند، کندی درب پارکینگ یا عملکرد نا منظم آن است. با این حال این مشکلات ممکن است به دلیل عدم هماهنگی سنسورهای درب پارکینگ باشد. قبل از تصمیم گیری درباره تعویض جک پارکینگ، بهتر است ابتدا حسگر های دستگاه جک را بررسی کنید.

  • اختلال در امنیت

در جک های قدیمی تر یک کد به خصوص برای شما وجود داشت که سطح امنیت آن بسیار پایین بود. در سیستم های جک مدرن تر، دستگاه برای هر بار باز و بسته شدن، کد جدیدی ایجاد می کند تا برای سارقین غیر قابل نفوذ باشد. در صورتی که سیستم جک پارکینگی شما از مدل های قدیمی است، باید آن را تعویض و به روز رسانی کنید.


قیمت جک پارکینگی سیماران

اگر جک پارکینگ شما با هر بار باز و بسته شدن، صدای زیادی تولید می کند، زنجیر های آن دچار اختلال شده است. جک ها دارای اجزایی از جمله زنجیر، تسمه و پیچ درایو هستند میتوانید بدون در نظر گرفتن قیمت جک پارکینگی سیماران آن را تعمیر کنید.

جک های با درایو زنجیره ای به مرور زمان صدای زیادی تولید می کنند. شما می توانید آن ها را به درایو تسمه، درایو پیچ یا سیستم های درایو زنجیره ای مدرن ارتقا دهید. به این ترتیب از آلودگی صوتی تا حد زیادی کم می شود.

برای خرید یک جک پارکینگ، بهتر است انواع قیمت جک پارکینگی سیماران را با دقت بررسی کنید. شما می توانید بین مدل های مختلف این دستگاه، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

نصب یک جک راحتی استفاده از درب پارکینگ را برای شما فراهم می کند و ظاهری مدرن به پارکینگ می بخشد و همچنین قیمت جک پارکینگی سیماران را بسیار مناسب میکند.