شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17 پنجشنبه 8:30 تا 14

: انتخاب زبان Fa / En

آدرس:

تهران، سعادت آباد، خیابان گل آرا، خیابان ارغوان، پلاک 107، واحد 2

تلفن:

درب اتوماتیک ایتالیایی

@title

همه چیز درباره ی جک درب اتوماتیک ایتالیایی

در این مقاله از سایت تهران در آسیا درباره قیمت درب اتوماتیک ایتالیایی توضیح دادیم همراه ما باشید.

در بین تمام درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک ایتالیایی ، فرقی هم نمیکند که از چه برندی باشد، معمولا دارای طرفداران خاص خودش است. درب های اتوماتیک آلمانی و درب اتوماتیک ایتالیایی جزو بهترین گزینه هایی هستند که در هنگام خرید یک درب اتوماتیک رو به روی شما خواهند بود. حالا که مقاله را با نام جک درب اتوماتیک ایتالیایی شروع کرده ایم، بهتر است بدانیم که اصلا جک ها در درب اتوماتیک چیستند و چگونه کار می کنند؟

به طور کلی جک ها چه در یک درب اتوماتیک ساده و یا یک درب اتوماتیک ایتالیایی، یک مسئولیت را بر عهده دارند و آن هم باز و بسته کردن لنگه های درب اتوماتیک می باشد. به کمک نصب جک بر روی یک درب اتوماتیک، افراد دیگر برای باز و بسته کردن درب احتیاجی به ترک خودرو نداشته و درب توسط سنسور های به کار برده شده در آن باز و بسته می شود.

طبیعی است که جک استفاده شده بر روی یک درب اتوماتیک ایتالیایی، باید یک جک اتوماتیک قوی با کارایی بالا باشد. کلا روال کار یک درب اتوماتیک بر اساس تبدیل نیروی مکانیکی به نیروی الکتریکی خواهد بود. اما چیزی که برای انتخاب یک جک برای انواع درب های اتوماتیک، از جمله یک درب اتوماتیک ایتالیایی نیز مهم است المان های دیگری می باشد.


المان های اساسی برای انتخاب یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی

اولین چیزی که برای انتخاب یک جک مناسب با انواع درب های اتوماتیک مهم است، میزان ترددی است که در آن مکان صورت می گیرد. هر چقدر تردد در یک مکان بیشتر باشد به مراتب انتخاب جک برای آن مکان نیز به سمت گزینه های پر قدرت تر خواهد رفت. انواع جک درب اتوماتیک ایتالیایی یکی از بهترین گزینه هایی هستند که برای یک درب اتوماتیک می توان انتخاب کرد.

مورد دوم در انتخاب یک جک برای درب اتوماتیک وزن لنگه های درب است. بله! ما باید بدانیم که جک انتخابی ما قرار است چه وزنی از آهن یا هر متریالی را جابجا نماید. همان طور که می دانید وظیفه ی اصلی باز و بسته کردن یک درب اتوماتیک بر عهده ی جک های آن می باشد.

مورد سوم در انتخاب یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی، عرض درب هاست! هر چقدر عرض لنگه های یک درب اتوماتیک بیشتر باشد، طبیعتا به یک جک بلند تر برای باز و بسته کردن آن احتیاج خواهد شد.


قطعات تشکیل دهنده ی جک درب اتوماتیک ایتالیایی

اینکه می گوییم درب اتوماتیک ایتالیایی و تلاش داریم که درباره ی ویژگی های این درب صحبت کنیم، دلیلش فقط و فقط این است که شما بتوانید تفاوت اجزای تشکیل دهنده ی یک درب اتوماتیک معمولی با یک درب اتوماتیک ایتالیایی که معمولا جزو بهترین درب های اتوماتیک هستند را تشخیص دهید.

عموما فرقی نمی کند؛ جک درب های اتوماتیک معمولی، جک درب های اتوماتیک ایتالیایی و یا آلمانی از یک سری قطعات ثابتی تشکیل شده اند. چیزی که یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی را از سایر جک ها مجزا می کند، کیفیت قطعات به کار برده شده در این جک هاست!

اولین و مهم ترین قطعه در هر جک برای انواع درب های اتوماتیک، چشمی آن است. در اکثر چشمی ها سیستم مادون قرمز وجود دارد. سیستم مادون قرمز موجود در انواع چشمی ها به هر گونه شی، خودرو و شخص حساسیت نشان می دهد. همین سیستم باعث می شود که هنگام ورود و یا خروج هر شخص و یا خودرویی، پروسه ی باز و بسته درب به راحتی کنترل شود.

دومین قطعه و یا بخش در یک درب اتوماتیک ایتالیایی و یا هر درب اتوماتیک دیگری، مرکز فرمان آن است. در واقع چیزی که ریموت کنترل را به جک ها متصل می سازد تا عملکرد سریع و به موقعی داشته باشند، مرکز فرمان می باشد. مرکز فرمان دستور می دهد که یک درب باز ، متوقف و یا بسته شود.

سومین گزینه در یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی، ریموت کنترل است که باید در هر درب اتوماتیکی وجود داشته باشد. به کمک ریموت کنترل، کاربر با مرکز فرمان ارتباط بر قرار می کند.

معمولا در جک های قوی مانند یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی، ریموت کنترل ها بسیار قدرتمند و سریع عمل می کنند. در حالت معمول یک پکیج مربوط به انواع درب های اتوماتیک، دو عدد ریموت کنترل وجود دارد. اما اگر مکان نصب درب اتوماتیک ، مکانی بزرگ پر تردد باشد، معمولا ریموت های مختلف را تهیه کرده و آن ها را به مرکز فرمان متصل می سازند.

جک بازویی دومین گزینه در لیست قطعات یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی می باشد. البته نه فقط درب اتوماتیک ایتالیایی بلکه تمامی جک ها دارای جک بازویی هستند. وظیفه ی اصلی یک جک بازویی این است که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی و یا هیدرولیکی تبدیل می کند.

اما گزینه ی آخر که باید در هر جکی وجود داشته باشد و بخش جدا نشدنی هر درب اتوماتیکی است، فلاشرها هستند. فلاشر ها به روش های مختلف پیام مرکز فرمان و عکس العمل سیستم را نشان می دهند. یکی از این روش ها چشمک زدن چراغ در حین عملکرد درب می باشد.


درب ایتالیایی


در هنگام خرید یک درب اتوماتیک ایتالیایی باید به چه ویژگی هایی دقت کنیم؟

خیلی از افراد تاکید دارند که بهترین محصولات و خدمات را برای خودشان تهیه و خریداری نمایند. طبیعاتا این دسته از افراد برای خرید یک درب اتوماتیک نیز انتخابشان بهترین نوع آن یعنی درب اتوماتیک ایتالیایی می باشد.

جک های درب اتوماتیک ایتالیایی معمولا دو سرعته هستند. یعنی این درب ها در ابتدای باز شدن و انتهای باز شدن، شرکت آن ها کاهش می یابد. البته این دو سرعته بودن فقط ویژگی جک های درب اتوماتیک ایتالیایی نیست، بلکه تمامی جک های با کیفیت از این قابلیت برخوردار هستند.

دومین گزینه ولتاژ برق مصرفی جک است. مهم است که جک انتخابی شما دارای ولتاژ DC است یا ولتاژ AC! چرخ دنده های گیربکس یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی معمولا از جنس فلز هستند.

این در صورتی است که چرخ دنده های گیربکس از درب های اتوماتیک پلاستیکی است.خلاص کن درب اتوماتیک! همان طور که می دانید کل عملکرد یک درب اتوماتیک بر اساس دریافت نیروی برق می باشد.

پس طبیعیست که در صورت قطع شدن برق، عملکرد سیستم این مدل درب ها با مشکل جدی رو به رو شود. محققان و طراحان درب های اتوماتیک به منظور حل این مشکل دو راه حل پیدا کرده اند.

یکی برق اضطراری و دومین گزینه دکمه ی خلاص کن. خیلی مهم است که یک درب اتوماتیک دارای سیستم خلاص کن بسیار قوی باشد. معمولا انواع درب اتوماتیک ایتالیایی دارای سیستم های خلاص کن با قدرت بالا بوده و مشکل قطع برق اختلالی در عملکرد این درب ها به وجود نخواهد آورد. حالا که به موضوع قطع شدن برقی اشاره کردیم، علاوه بر قابلیت خلاص کن، یک درب اتوماتیک باید قابلیت اتصال و استفاده از باطری بک آپ را نیز بر روی خود داشته باشد.

یعنی با اتصال باطری بک آب بر روی یک درب اتوماتیک دیگر نگران قطعی برق نخواهید بود. لازم به ذکر است که انواع درب اتوماتیک ایتالیایی دارای قابلیت اتصال به باطری بک آپ می باشند.

پیشنهاد مطالعه : درب اتوماتیک گردان 


زاویه بازشوندگی

زاویه ی باز شوندگی مورد دیگری است که برای خرید یک درب اتوماتیک باید به آن دقت شود. برخی از درب های اتوماتیک دارای زاویه ی بازشوندگی کمی هستند و همین مورد می تواند زمینه ساز مشکلات بزرگی در عملکرد سیستم درب اتوماتیک باشد.

حالا تصور کنید که در یک درب اتوماتیک، چشمی آن عمل نکند. با عمل نکردن چشمی شئ، فرد و یا خودرویی که در بین درب قرار دارد، تحت فشار زیادی قرار میگیرد که این فشار به خود درب هم وارد می شود.

در این شرایط نیاز به یک دکمه ی میکرو سوییچ است به بلافاصله بعد از اعمال فشار بر روی درب، بتواند عملکرد درب را کنترل کرده و آن را باز نماید. پس دکمه ی میکرو سوئیچ یکی دیگر از موارد ضروری در انواع درب اتوماتیک می باشد.

دارا بودن خروجی قفل برقی تایمر و برد قابل انطباق با تمام سیستم های RF Ideas نیز از دیگر ویژگی های یک جک در اتوماتیک قوی می باشد. تقسیم بندی انواع جک درب اتوماتیک ایتالیایی بر اساس عملکرد آن ها!جک های درب های اتوماتیک به دو روش هیدرولیکی و الکترومکانیکی کار می کنند.

در ادامه به توضیح و تشریح هر یک از این جک ها خواهیم پرداخت. جک اتوماتیک الکترونیکی عملکرد جک های الکترونیکی وابسته به عملکرد یک موتور کوچک است که داخل بازویی جک قرار دارد.

قدرت موتور به گیربکس انتقال پیدا کرده و نهایتا بازویی جک ها با سرعت تنظیم شده باز و بسته می شوند. معمولا این جک ها در مکان کم تردد مانند مکان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

امنیت این مدل جک ها نیز نسبت به نیروی بیرونی بالا بوده و نهایتا به کمک یک قفل برقی ساده می توان نفوذ بیرونی بر آن را به صفر رسانید. در واقع این ها بر روی درب هایی با وزن کم و سبک نیز نصب خواهند شد.

لازم است بدانید که اکثر تولیدات داخلی ما شامل همین جک های الکترومکانیکی می باشد. جک اتوماتیک هیدرولیکی توانایی کارکرد انواع جک هیدرولیکی بسیار قدرتمند و بالا می باشد. در واقع این جک ها بدون اصطلاک و به صورت لایتناهی کار می کنند.

این جک ها به دلیل قدمت بالایی که دارند معمولا بر روی درب های سنگین و صنعتی نصب می شوند. با توجه به ویژگی های ذکر شده طبیعی است که امنیت درب هایی که دارای جک هیدرولیکی هستند به مراتب بالاتر از امنیت درب هایی با جک الکترونیکی می باشد.

کمپانی ها و شرکت های محدودی در سطح دنیا به تولید جک هیدرولیکی می پردازند. شرکت های ایتالیایی از جمله ی کمپانی هایی هستند که جک درب اتوماتیک هیدرولیکی را تولید می کنند.

قیمت درب اتوماتیک ایتالیایی با توجه به دارا بودن جک های هیدرولیکی به مراتب بالاتر از بقیه ی درب ها خواهد بود. البته به طور کلی قیمت جک های هیدرولیکی به دلیل کیفیتی که دارند بالاتر از جک های الکترومکانیکی می باشد.


جک درب اتوماتیک ایتالیایی

اولین برند از بهترین برند های درب اتوماتیک و جک درب اتوماتیک شیشه ای، برند ایتالیایی است که میخواهیم به شما معرفی کنیم برند FAAC ایتالیا می باشد. این جک ها محصول و ساخت کشور ایتالیا هستند.

جک درب اتوماتیک FAAC دارای کارایی بسیار بالا در مکان های پر تردد با شرایط آب و هوایی سخت می باشد. دوام بالا، عملکرد روان و بی صدا از ویژگی های بارز یک جک درب اتوماتیک ایتالیایی فک است.

این جک دارای شفت های فولادی بوده و دارای کاور آلومینیوم اضافه نیز می باشد. این جک ها دبر هایی با طول هر لنگه ی سه متر و درب های دو لنگه ای هفت متر را پشتیبانی می کنند.

تولیدات کمپانی فک معمولا در زمینه ی تولید جک هیدرولیکی می باشد. قیمت درب اتوماتیک ایتالیایی مجهز به جک فک به نسبت بسیار بالاتر از بقیه ی درب های اتوماتیک ایتالیایی می باشد.


درب اتوماتیک شیشه ای ایتالیایی

یکی دیگر از کمپانی های معروف تولید جک درب اتوماتیک، شرکت FADINI می باشد. این شرکت یک کمپانی ایتالیایی است که در واقع یکی از اولین شرکت هایی است که به صورت تخصصی به تولید درب اتوماتیک شیشه ای ایتالیایی پرداخته اند. جک فادینی یک جک هیدرولیک بسیار پر قدرت و معروف در سراسر دنیاست. پشتیبانی تردد بالای 30 مرتبه در ساعت از ویژگی های بارز این جک می باشد.

به طور کلی یکی از مهم ترین ویژگی های یک جک این است که تا چه محدوده ای از عرض درب های مختلف را پشتیبانی می کند. جک فادینی محدوده ی عرضی یک متر تا هفت متر را پشتیبانی کرده و در این زمینه محصولات متنوعی را ارائه می دهد.

بدنه ی فلزی جک FADINI آن را برای قرار گیری در معرض هر گونه شرایط آب و هوایی سخت آماده کرده است. دو سرعته بودن، قابلیت آزاد سازی در مواقع ضروری و بازوهای محکم و ضد زنگ، جک فادینی را به یک جک با کارایی بالا و قدرتمند تبدیل کرده است.


سخن آخر

اگر بخواهیم به زبانی ساده و گویا برایتان توضیح دهیم که بهترین درب اتوماتیک شیشه ای ایتالیایی باید چه ویژگی هایی داشته باشد، ترجیح می دهیم که شما را با ویژگی های منحصر به فرد و قدرتمند انواع درب اتوماتیک ایتالیایی به عنوان اولین ها و قوی ترین درب اتوماتیک شیشه ای ایتالیایی آشنا سازیم. امیدواریم که این اطلاعات بتواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما عزیزان باشد.